Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2011 15:58 - НЕПТУНОВА ПОЩА
Автор: tili Категория: Други   
Прочетен: 14738 Коментари: 42 Гласове:
62

Последна промяна: 11.06.2011 02:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


НЕПТУНОВА ПОЩА


image


Измина май почти година,
когато някой запокити
бутилка пъстра
насред тракийския океан
в полята златни на Загоре.
И беше martinIki този някой -
душа добра, мечтателна и нежна.
Далечен поздрав ми изпрати
по сладката mirandolina,
доплувала от снежна Рила
на среща с Хорхе Букай.

- О, ще я взема, мила Лиде,
на път за Боровец
ще се отбия,
на Дорчето пелина
да изпием.

Но лято мина и замина
до Боровец не ходих май
защото щом планирам нещо -
веднага някой го променя
и ме запраща някъде,
където дори не съм
помисляла да ида.

Такава е съдбата ми -
все се опитвам да я направлявам,
а тя извърта се и ме изхвърля
на разни приказни местенца,
където пък се случват случки
и срещи с разни чудни хора...

Та - за пелина -
видяла се mirandolina
със srcezlatna един път
и хоп! - от нейния хладилник,
бутилката преплувала
на Слатински редут.

- О, той е вече изветрял
и малко ме е срам задето
съм нарисувала шишето.
- Aaa, значи трябва
да го взема.
Пелина може да не пия, но шаренийки
най-обичам и на камината
ще го накича!
Благодаря ти,мила Дора!

Е, зимата почти измина
и вчера, баш пред пълнолуние,
в деня на яростния Хелиос,
бутилката доплува до брега ми.

Нептунова прохлада ме облъхна
и макове от златна Тракия,
поръсена със рилски сняг,
и топлина от синеока нежност.

Търпеливо на брега очаквай,
желаното все някога
само до тебе ще доплува
и ако си е твое -
не може никой
да го вземе !

  А в тази вечер пълнолунна
ще пийна малко от пелина.
Дори горчивото е сладко,
когато е с прегръдка
от приятел.

image



Пздрави на всички приятели и най-вече на matriniki, mirandolina i sarcezlatna!



Тагове:   поща,   нептунова,


Гласувай:
63



1. nicodima - Явно това е бутилка приятелство : ))...
19.02.2011 17:54
До моя дом в София има ателие и една много мила художничка рисува бутилки по такива поводи. Ще ми се да имам повод да подаря на някого, толкова ми харесват : )...
цитирай
2. tili - Така е! и е много ценна,
19.02.2011 18:04
nicodima написа:
До моя дом в София има ателие и една много мила художничка рисува бутилки по такива поводи. Ще ми се да имам повод да подаря на някого, толкова ми харесват : )...


защото е нарисувана собственоръчно от брилянтен Поет. Не зная с какво съм го заслужила, но е хубаво, а митарствата й от хладилник на хладилник са забавни и поучителни. Сега вкусвам този стааар пелин и не е по-лош от обИчното ми кампари:)
цитирай
3. stela50 - Благодаря ти ,мила ...Поздрав и на приятелите трима.
19.02.2011 18:17
Заглеждала съм се често в тези рисувани бутилки , харесват ми .
Но тук бутилката е свързана с хубаво приятелство, описано в чудесен стих .
Хубава вечер !
цитирай
4. tili - И аз ти благодаря, Стела!
19.02.2011 18:26
stela50 написа:
Заглеждала съм се често в тези рисувани бутилки , харесват ми .
Но тук бутилката е свързана с хубаво приятелство, описано в чудесен стих .
Хубава вечер !


хубава е вечерта ми, приятелска:)))
Пожелавам ти същото!
цитирай
5. sestra - Поздрави и на теб,
19.02.2011 19:18
и на тях и наздраве! :)
цитирай
6. razkazvachka - Наздраве, Тили!
19.02.2011 19:54
И нека пощата те намира винаги:)))
цитирай
7. bizcocho - Наздраве! За приятелството!:)
19.02.2011 20:40
Наздраве! За приятелството!:)
цитирай
8. tili - Здравей, sestra!
20.02.2011 00:07
sestra написа:
и на тях и наздраве! :)


Хубаво е, че намина:)
цитирай
9. tili - Дано, Шах'разад,
20.02.2011 00:08
razkazvachka написа:
И нека пощата те намира винаги:)))

дано:)
Наздраве за амарилиса и за нас!
цитирай
10. tili - За приятелството, Женя!
20.02.2011 00:09
razkazvachka написа:
И нека пощата те намира винаги:)))


Наздраве:)
цитирай
11. magicktarot - Много впечатляващо!
20.02.2011 09:06
А това е много хубава и ценна философия или поглед над Живота:

"Търпеливо на брега очаквай,
желаното все някога
само до тебе ще доплува
и ако си е твое -
не може никой
да го вземе !"
цитирай
12. martiniki - ехааааааааа!
20.02.2011 10:07
Нима достигна веч' до твоя бряг бутилката с пелин? Това наистина е новина! Не просто новина - събитие!Така ме нахили! Благодаря ви, момичета, че допринесохте за тази богата биография на бутилката!:))
цитирай
13. elineli - За
20.02.2011 10:14
топличките хора, които правят от живота ни красиво приключение. Чин - чин, Диригенте!
цитирай
14. анонимен - аноМимна sarcezlatna уточнява:
20.02.2011 12:51
посланието пуснато в рисувана бутилка по социалната мрежа доказа, че достига полуЧАТеля..рано или късно :)

аз също получих моето при предаването й:
МИСЛИ ДОБРО- ДА ИДВА ДОБРО!
:P сега ще се уча да мисля...

трябва да включиш в приключенията на бутилката и това, че присъства на награждаването на Romanov в конкурса "Търся издател"
ако можехме да надникнем в паметта й, за да видим записаното пътуване в година време скиталчество - какво ли щеше да ни разкаже горчивината на пелина...
м,мъ? :)))
отпивай и тълкувай , обична!
признавам си без бой, стои много по-добре до свещника, отколкото в моя хладилник...някак като победител в изпълнена мисия.
Пък и нали си остана пълна :))))
Поздрави!:*
цитирай
15. tili - Достигна и намери вечен пристан
20.02.2011 12:52
martiniki написа:
Нима достигна веч' до твоя бряг бутилката с пелин? Това наистина е новина! Не просто новина - събитие!Така ме нахили! Благодаря ви, момичета, че допринесохте за тази богата биография на бутилката!:))


на камината ми, Дора. Видя ли я как се е изкиприла там и си чака пролетното цвете? Мисля, че един жълт нарцис скоро ще я посети:)))
А пелинът е чудесен - като кампари, благодаря ти:)))
цитирай
16. compassion - Съвпадение?
20.02.2011 13:12
И аз такова ... за приятелите...
Наздраве, Тили!
цитирай
17. tili - Добре си ми дошла, Магьоснице!
20.02.2011 13:29
magicktarot написа:
А това е много хубава и ценна философия или поглед над Живота:

"Търпеливо на брега очаквай,
желаното все някога
само до тебе ще доплува
и ако си е твое -
не може никой
да го вземе !"


Търпението и вътрешната тишина са велики добродетели, до които трудно се добираме, нали?
наздраве с едно латте!
цитирай
18. tili - Наздраве, Руми!
20.02.2011 13:32
compassion написа:
И аз такова ... за приятелите...
Наздраве, Тили!

:))))))))))))))))
цитирай
19. inel379 - Нептуновата поща - символ на безкрая!:)
20.02.2011 13:49
Красота, мъдрост и вяра!
Когато с нея към дълбините на вълшебството в търсене на бисери пътуваме,
да се наслаждаваме на пътя и да не забравяме към висините да изплуваме!:)
Приятелски поздрав за теб, Тили!:)
цитирай
20. tili - Чин, чан, чун, Поете!
20.02.2011 14:08
elineli написа:
топличките хора, които правят от живота ни красиво приключение. Чин - чин, Диригенте!


Гушнала съм се под чадъра дето ми подари вчера и ми е едно хубаво:)))
цитирай
21. tili - Един пътепис е добре винаги да се
20.02.2011 14:16
анонимен написа:
посланието пуснато в рисувана бутилка по социалната мрежа доказа, че достига полуЧАТеля..рано или късно :)

аз също получих моето при предаването й:
МИСЛИ ДОБРО- ДА ИДВА ДОБРО!
:P сега ще се уча да мисля...

трябва да включиш в приключенията на бутилката и това, че присъства на награждаването на Romanov в конкурса "Търся издател"
ако можехме да надникнем в паметта й, за да видим записаното пътуване в година време скиталчество - какво ли щеше да ни разкаже горчивината на пелина...
м,мъ? :)))
отпивай и тълкувай , обична!
признавам си без бой, стои много по-добре до свещника, отколкото в моя хладилник...някак като победител в изпълнена мисия.
Пък и нали си остана пълна :))))
Поздрави!:*


дообогати с разкази на участниците. Аз само си регистрирам фактите на моя бряг. Значи бутилката е била и на литературно събитие, интелектуалка един вид:))) Глей ти!
Ами то - с каквито се събереш...
А това за доброто е сентенция на свекърва ми, както знаеш.

И каквото се пусне по Мрежата - винаги достига адресата - и тук и там...
Прегръдка, Злато синеоко!!!
цитирай
22. tili - Висините, Инел, не са ли
20.02.2011 14:19
inel379 написа:
Красота, мъдрост и вяра!
Когато с нея към дълбините на вълшебството в търсене на бисери пътуваме,
да се наслаждаваме на пътя и да не забравяме към висините да изплуваме!:)
Приятелски поздрав за теб, Тили!:)


и в дълбокото? Стига да имаш смелост да се гмурнеш.
Наслаждавам се на приятелството ти и те поздравявам!:)
цитирай
23. анонимен - М.като е тръгнала от Букай...та до Романов
20.02.2011 14:36
http://www.youtube.com/watch?v=uVQxSFG-ahk&feature=player_embedded#at=51


С каквито се събереш с такива се събираш- както казва Мечо Пук
интелектуалка-та бълбука...
дрънкането от нас:)))
цитирай
24. tili - Never give up си викаше бутилката
20.02.2011 15:00
анонимен написа:
http://www.youtube.com/watch?v=uVQxSFG-ahk&feature=player_embedded#at=51


С каквито се събереш с такива се събираш- както казва Мечо Пук
интелектуалка-та бълбука...
дрънкането от нас:)))


и смело се клатушкаше по вълните на приятелството. А ние и разтълкувахме бълбукането.
И на вкус беше превъзходна - вътрешно и външно:)))
Благодаря за Хърби!!
цитирай
25. mirandolina - Ееееех, Тили-Лили ...
20.02.2011 16:09
разплака ме..... Благодаря за хубавия стих и музиката, която ме стисна за гърлото. Моята бутилка пелин още не съм я изпила, просто нямам повод, но.......живи и здрави ако дойдете на премиера или на някое от представленията със Златното Сърце :))) ...ехаааа....само може да ни завидят другите ..... Целувам те, щастлива съм, че ви намерих в блога момичета - martiniki, tili, sarcezlatna !:)))
цитирай
26. tili - Поводът сам ще си дойде, Лиде,
20.02.2011 16:20
mirandolina написа:
разплака ме..... Благодаря за хубавия стих и музиката, която ме стисна за гърлото. Моята бутилка пелин още не съм я изпила, просто нямам повод, но.......живи и здрави ако дойдете на премиера или на някое от представленията със Златното Сърце :))) ...ехаааа....само може да ни завидят другите ..... Целувам те, щастлива съм, че ви намерих в блога момичета - martiniki, tili, sarcezlatna !:)))


както стана с мен:))) Зная, че репетираш сега и ще чакаме покана за премиерата. Ще се накиприм, няма да те изложим, хехех:) Ние със Златото тренираме засега в една актьорска кръчма и ни се получава добре представлението:))))))))))))
Чао и успех, мила!!!
цитирай
27. ckarlet - Страхотно стихотворение, Тили! И ...
20.02.2011 16:37
Страхотно стихотворение, Тили! И тази вечер в хубава компания отпийте от пелина:)
Поздрави за теб и всички твои приятели!
цитирай
28. martiniki - Лили, наздраве, щом става
20.02.2011 19:19
помня, че тръгна от тук в един от най-горещите летни дни, 12 юни, затова изненадата ми, като видях бутилката пълна и прочетох, че става за пиене беше голяма, но сега прочетох, че е посетил такива висококултурни мероприятия и места, та ми се изясни - облагородил се е допълнително;))
цитирай
29. mileidi46 - Mila,povdigna mi nastroenieto..
20.02.2011 22:26
I samo4uvstvieto..4e ima tuk takiva prekrasni momi4eta..sus zlatni sur4iza..
6tom stava vsi4ko pri pulnolunie..vkliu4vam se v magiqta..s edna butilka vino Boloneze..no sus su6tiqt ritual! 6te q pratq za Rim,za6toto ne moga da q prenesa v samoleta,i ottam sled kato obikolq pokrai fontana Trevi,i pusna nqkoi zent za zdrave..puskam q po busovete..da mine i prez Gurziq..pokrai akropola..i kato pristigne,6te q izkupq v Dunava -predi da xvane avtobusa za Sofiq..!!!!O4akvai iznenada:)))Oba4e 6te q izpiem po..novolunie..:)))
Pregrudki!!
цитирай
30. mileidi46 - aaaaaaaaaa, izpusnax nai-vajnata ...
20.02.2011 22:30
aaaaaaaaaa,izpusnax nai-vajnata podrobnost..predi da trugne ot Bologna..6te obikolime tri put(az i butilkata de)i fontana na Neptun v Bologna..Mnogo e krasiv ..i e gol...Neptun de..:))
цитирай
31. tili - Mileidiiii! Ти ли ще се блъскаш по автобусите през
21.02.2011 00:01
mileidi46 написа:
aaaaaaaaaa,izpusnax nai-vajnata podrobnost..predi da trugne ot Bologna..6te obikolime tri put(az i butilkata de)i fontana na Neptun v Bologna..Mnogo e krasiv ..i e gol...Neptun de..:))


целия този път? Прати я по някого, нали! А иначе маршрутът ми харесва много, особено голия Нептун в Болоня. Ще освети винцето един път:)))
Радвам се, че малко ти повдигнах настроението и ще чакам да си пийнем бутилчицата с приятелите по пълнолуние:)
цитирай
32. mileidi46 - :)))))
21.02.2011 00:58
Ne be mila,az idvam sus samoleta..a butilkata 6te q pratq po busovete ,oba4e sled kato napravq ritualite...nali razbra..??:)))))
Az 6te 4akam da mi q donesat vuv Vidin i posle idvame ,,dvete"s avtobusa do Sofiqta...
Samo pri Novolunie..oba4e..:))
цитирай
33. tili - Разбрах те:)))
21.02.2011 01:12
mileidi46 написа:
Ne be mila,az idvam sus samoleta..a butilkata 6te q pratq po busovete ,oba4e sled kato napravq ritualite...nali razbra..??:)))))
Az 6te 4akam da mi q donesat vuv Vidin i posle idvame ,,dvete"s avtobusa do Sofiqta...
Samo pri Novolunie..oba4e..:))

Ама ми беше забавно да си те представя гушнала бутилката по целия този път:)))

Идвам сега от твоя блог. Просто нямам сили да коментирам тоя "психолог". Боже, Боже, ужас!!!
цитирай
34. reg - ми. . . той животът е онова, което ни ...
21.02.2011 16:44
ми...той животът е онова, което ни се случва, докато си правим планове, нали?
намигване и поздрав от мен също!
цитирай
35. tili - особено моя:)
21.02.2011 18:41
reg написа:
ми...той животът е онова, което ни се случва, докато си правим планове, нали?
намигване и поздрав от мен също!


Познавам хора, на които плановете се изпълняват и ще ми бъде много чудно ако и при мен някога стане същото.
Засега си цамбуркам из реката;-)))
цитирай
36. inel379 - Навсякъде са, мила! Навсякъде!:)
21.02.2011 21:26
И в дълбокото...и на високото!:)
Важно е пътуването да продължава!
Юпитер по пощата това ни съобщава!:)
цитирай
37. iliada - Чудесна си!
23.02.2011 20:16
Поздрав и от мен !
цитирай
38. elpidaa - ех, че хубаво :)
25.02.2011 18:58
ех, че хубаво :)
цитирай
39. tili - Не ми се подмазвай, ЕлПи:)))
25.02.2011 19:11
elpidaa написа:
ех, че хубаво :)


Пелина го изпихме, край! Сега ще чакаме новата реколта:)))
цитирай
40. tili - Поздрав, Иле,
25.02.2011 19:12
iliada написа:
Поздрав и от мен !

макар и със закъснение:)))
цитирай
41. анонимен - sYoRUTzdN
13.06.2011 05:03
No more s***. All posts of this quailty from now on
цитирай
42. mamas - Какъв хубав постинг съм пропуснала!
24.08.2011 19:21
И не само него, за жалост...

"Дори горчивото е сладко,
когато е с прегръдка
от приятел."

Прегръщам те!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tili
Категория: Други
Прочетен: 4610914
Постинги: 435
Коментари: 9213
Гласове: 41667
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031