Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
19.10.2017 23:53 - ЯДОСАНА ли СЪМ..и КОЙ ПО ДЯВОЛИТЕ МЕ НАПОМПА???
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 4102 Коментари: 11 Гласове:
18

Последна промяна: 21.10.2017 00:05


 ИЛИ ПО-ТОЧНО..ОТЧАЯНА ли съм!
ОТЧАЯНА ОТ ДЪЛБОКАТА КАЛ, В КОЯТО ГАЗЯТ ,,ОБИТАТЕЛИТЕ"НА ТАЗИ ПЛАТФОРМА!
НЕ,
НО КАТО ЧЕ ЛИ .ВСИЧКИ ИЛИ ПОЧТИ ВСИЧКИ , СА ОСТАНАЛИ ПЕРМАНЕНТНО В ЦИКЪЛА НА ПЪЛНАТА ЛУНА,!!
ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ КОМЛЕКСИРАНИ ПОЕТИ И ПОЕТЕСИ,ВЗЕЛИ СЕ НАСЕРИОЗНО.ВИЯТ НЕДОКЛАТЕНИ ПО ТЪМНИ ДОБИ С ПО ДЕСЕТКИ НИКОВЕ И ПЛЮЯТ ВСЕКИ,,ДРЪЗНАЛ ДА НАВЛЕЗЕ В ТЯХНОТО АМПЛОА..
ЛИДИС УМРЯ,И СИ МИСЛЕХ,ЧЕ С НЕЯ СИ ОТИДЕ И ПОШЛОТО В ТОЗИ САЙТ!
УВИ!
ОКАЗА СЕ,ЧЕ ТЯ НЕ БЕШЕ САМ- ВОЙН НА ТОЗИ ФРОНТ!
ФРОНТА ЗА ПЪРВА СТРАНИЦА ТУК-ПРИДОБИ ГРОЗЕН ПРИВКУС  НА ,,ХЕЛУЙНСКИ КАРНАВАЛ"
И СЕ ПИТАМ,ЗАЩО ДОСТОЙНИ ХОРА ОТ ТОЗИ САЙТ,ОСТАВАТ В СЯНКА КАТО ДАНИЕЛА ПЕНКОВА НАПРИМЕР?
ЕДНА ИСТИНСКА ЖЕНА С ИНТЕЛЕКТ,С ДОСТОЙНСТВО И ГРАЖДАНСКА ДОБЛЕСТ!
ЗАЩО НЕЙНИТЕ РАБОТИ НИКОГА НЕ ВИДЯХА ПЪРВА СТРАНИЦА??
АЗ ЛИЧНО Я СЛЕДЯ ВЕЧЕ ,САМО ВЪВ ФЕЙСБУК,ЗАЩОТО РЯДКО ВЛИЗАМ  ТУК..
ЗАПОЗНАЙТЕ СЕ С НЕЯ,ГЛЕДАЙТЕ ФИЛМА,,КОЙТО(И НЕ САМО ТОЗИ,НАД 500 СА) Е ПРЕВЕЛА  ЗА ВАС.ЗА ВСИЧКИ НАС ....И СИ ПОМИСЛЕТЕ!!
ПОМИСЛЕТЕ СИ..НА КОГО ВСЪЩНОСТ ИСКАТЕ ДА СЕ ДОКАЖЕТЕ??и КАКВО ПО-ТОЧНО ЗАЩИТАВАТЕ И ДОКАЗВАТЕ НА ТАЗИ ПЪРВА СТРАНИЦА?????

КОМПЛЕКСИТЕ СИ ЗА МАЛОЦЕННОСТ,
ЕГОТО СИ...
ИЛИ ПРОСТО  СИ ЛАЕТЕ  СРЕЩУ НЯКОГО ,СКРИТИ КАКТО ВИНАГИ В ХРАСТАЛАЦИТЕ??

ЗАПОЗНАИТЕ СЕ С НЕЯ-ДАНИЕЛА ПЕНКОВА
: И СЕ ВКЛЮЧЕТЕ ,ПОДПИШЕТЕ ПЕТИЦИЯТА!!
АКО ИСКАТЕ.ИЛИ АКО ЗНАЕТЕ КАКВО ИСКАТЕ.
ТЯ ПИШЕШЕ ТУК В ТОЗИ ,,САЙТ-БЛОГ .БГ"
НО,ВЕЧЕ НЕ !-НАПРАВИ СИ СВОЙ..

image


http://svobodni.bg/%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D0%BB%D0%B0-%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D1%86%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D0%B1/

ГЛЕДАЙТЕ ФИЛМА ТУК;

http://www.dokumentalni.com/archives/1092


РЕЗКИЯТ МИ ТОН,НЕ СЕ ОТНАСЯ ЗА ПРИЯТЕЛИТЕ  И НОРМАЛНИТЕ ХОРА ТУК!
ТЕ СИ ЗНАЯТ...


ИЗВИНЯВАМ СЕ И ЗА ГЛАВНИТЕ БУКВИ,НО НЯМА ШАНС,ДА СЕ РЕДАКТИРА И ПРИВЕДЕ В НОРМАЛЕН ВИД ПОСТИНГ В БЛОГ,БГ



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djani - Хе-хе...
20.10.2017 09:02
Вълнолома на годините не е преграда за буйния ти нрав. Социалните мрежи за съжаление са единствените, в които човек може да изяви дълбоко скритата си същност. На поет, литератор, публицист, музикант, художник и въобще дремещия във всеки творец. Липсата на филтър, защото издателствата са изцяло комерсиализирани дават простор на изявите. Въпрос на наличие, или липса на култура и самооценка е в дъното на проблема. Но-о-о, нали знаеш, миличка, че живеем в нашенска си "демокрация". За мнозина гласът ти ще остане глас в пустиня. За съжаление...
цитирай
2. mileidi46 - Ей,Джани! здравей...)
20.10.2017 16:34
Че аз съм с буен нрав,го знаят много хора!Ако не бях толкова буйна и умна!?):)-досега да съм умряла или да съм застанала до някой контейнер с....калашников:)))
Хич не ме еня,дали някой не ме е разбрал...проблема е,че аз сама се питам- чий го диря още тук,та си не гледам животеца:))
За толкова години тук,почти 10..не съм влезнала в ничий блог,не съм обидила никого,не съм критикувала и давала характеристики,освен ако някой не е влезнал при мен и не го е сторил...Ако попадам случайно в нечий блог,прегледам темата,и ако съм компетентна по нея кажа нещо, ако ли не излизам си толкоз!
Да ,за съжаление е,и си мисля защо си причинявам това,и защо се ядосвам на простащината!! Ами че,Тя е вечна! Няма да изчезне..
и те така..мани тъжна картина тук!!Помпат се като малоумни ,за да висят на Първа!!
И кво от това??После сайта виновен!!А те гледат просташкият сеир тук,и се кефят на хилядите ,,кликания" при помпите,защото един сайт се ,,храни "от кликанията..!!Облекчават модераторите:))Браво на тях! Браво на Бойко! Такъв народ,такива управниците..Тъжна истина.
Радвам се,че намина!Поздрави в къщи и лека вечер..:)
цитирай
3. sirius01 - Не си единствената несъгласна със ...
20.10.2017 16:39
Не си единствената несъгласна със ситуацията в този сайт.
Много хора са така, но ги е страх!
От какво ли? Това може би и те самите не знаят. Скрили се зад различни НИКове, те предпочитат да си останат анонимни и да не подкрепят креативността и познанието.
За поетите и поетесите (пък и не само за тях) няма смисъл да се хабят редове.
Ще кажеш защо?
Ами не е ли очевАдно?
Жоро (Стар) публикува само няколко свои стихчета и скри голяма част от поетите и поетесите в малкия си джоб.
И те сега се настройват срещу него.
Нито един не се осмели и дума да обели за неговите стихове. Само един луд от тях с няколко ника се опита да го пародира.
Опита, но той самият стана смешен...
Другото, което е парадоксално:
Сайтът от години бива тормозен от една личност, живееща и работеща (понякога, защото не е на пълен работен ден) в Германия, а никой не се осмели да подкрепи идеята, да и бъде потърсена отговорност.
Напротив. Те (потребителите мижитурки) започнаха атаки отново срещу Стар.
Срещу човека застанал с имената и лицето си.
Не е ли абсурдно?
Армия от анонимни НИКове, застава против човек пишещ от Един действащ НИК.
И не стига това, но атакуват и приятелите му, обвинявайки ги, че са негови клонинги. Хора, които той познава от Реалния живот.
Най-вероятно ги дразнят познанието и способностите му, но това не оправдава ни най-малко техните действия.
И понеже и мен ме смятат за негов клонинг, аз само бих им казал:
Жалки сте!
Жалки и смешни сте...
цитирай
4. djani - Чета те редовно...
20.10.2017 17:14
Защото си борец за истината и имаш нюх към актуалното и същественото. Вече три пъти минавам през Италия, но туроператорите все заобикалят Болоня. Догодина отново за Испания и пак през Генуа, Падуа и МилЯно. А ти, все така - Дерзай!
цитирай
5. mileidi46 - sirius01-Влезнах в твоят блог и там няма никой!!!
20.10.2017 17:47
Нямаш нито един постинг!Кога си регистриран тук,и за какво??
Не разбирам ,защо коментираш хора тук,след като ти нямаш визия в този сайт!!
За мен си анонимен!И ТО ДОСТА КОМПЕТЕНТЕН...И защо защитаваш единствено Жоро тук??Не си му адвокат,а не те е и упълномощил предполагам!!Логично е да те мислят за негов клонинг!!
Жоро е достатъчно голям,за да си сърба попарата сам,без адвокати...ако си я надробил!!
аз лично ,ако имам мнение по този въпрос- на Жоро ще му го кажа лично,няма да го коментирам тук,зад гърба му..
Нищо лично...лека вечер..
цитирай
6. mileidi46 - Е ..приятелю...закъсня...
20.10.2017 17:57
djani написа:
Защото си борец за истината и имаш нюх към актуалното и същественото. Вече три пъти минавам през Италия, но туроператорите все заобикалят Болоня. Догодина отново за Испания и пак през Генуа, Падуа и МилЯно. А ти, все така - Дерзай!

Отдавна вече съм жителка на Люксембург и в Болоня, и аз хода само за малко ..по празници...:)))Бях за Великден и после всички заедно се събрахме за две седмици във Видин...оттам в Будва и малко в Дубровник и сега съм тук в Люксембург.На 22 декември пак ще се съберем ..на сватбата на средната ми дъщеря:))
нали знаеш,че съм все във въздуха:))
Благодаря ти за мнението ,което имаш за мен..:))
цитирай
7. saankii - :))))))))) gepi 5, Mileidi..
20.10.2017 18:02
5. mileidi46 - sirius01-Влезнах в твоят блог и там няма никой!!!
17:47
цитирай
8. mileidi46 - ЗА РАЗМИСЪЛ...
20.10.2017 18:22
saankii написа:
5. mileidi46 - sirius01-Влезнах в твоят блог и там няма никой!!!
17:47

Искаш да ми кажеш,че това е трол??Досетих се...
цитирай
9. born - Стар е реална личност и се нарича ...
20.10.2017 18:27
Стар е реална личност и се нарича Георги Стоименов Гевечанов. Не се крие-напротив ! И аз не съм му адвокат, въпреки че го познавам лично. В момента подготвя една акция точно срещу такива, за които пишете. Надявам се да я проведе успешно. Аз лично ще му съдействам в границите на възможностите си. Не става въпрос за финансова, а за логистична подкрепа. Не съм против поетите и поетесите - всеки има правото да си изказва мислите под каквато и да е форма. Челната страница спокойно може да се игнорира, за да не се дразни излишно човек. Отвратително е злобното хейтърско коментиране на комплексираните анонимници. Това следва да се контролира и санкционира. Много често съм принуден и аз да реагирам на необосновани нападки и обиди, спазвайки принципа на правото на отговор със същия /техния/ език и стил, което разбира се не е правилно, но какво да се прави. Тези комплексари не заслужават друго отношение. А и иначе няма да те разберат.
цитирай
10. mileidi46 - Борн,разбирам те !!
20.10.2017 20:05
born написа:
Стар е реална личност и се нарича Георги Стоименов Гевечанов. Не се крие-напротив ! И аз не съм му адвокат, въпреки че го познавам лично. В момента подготвя една акция точно срещу такива, за които пишете. Надявам се да я проведе успешно. Аз лично ще му съдействам в границите на възможностите си. Не става въпрос за финансова, а за логистична подкрепа. Не съм против поетите и поетесите - всеки има правото да си изказва мислите под каквато и да е форма. Челната страница спокойно може да се игнорира, за да не се дразни излишно човек. Отвратително е злобното хейтърско коментиране на комплексираните анонимници. Това следва да се контролира и санкционира. Много често съм принуден и аз да реагирам на необосновани нападки и обиди, спазвайки принципа на правото на отговор със същия /техния/ език и стил, което разбира се не е правилно, но какво да се прави. Тези комплексари не заслужават друго отношение. А и иначе няма да те разберат.

Аз също го познавам лично Жоро,но не беше той темата..ще продължа малко по-късно..отивам на вечеря навън..
цитирай
11. kpm - Добре сте описали ситуацията в б...
20.10.2017 21:09
Добре сте описали ситуацията в блога.
Но защо имам чувството, че един от коментиращите по-горе със странния ник сириус е въпросният Георги Гевечанов?
Този многословен изказ и хилядите прочити на постинг извън първа някак наподобяват неговия стил.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8319139
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031