Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2018 23:29 - За милиони няма закони а за кокошка няма прошка ... Това е велика истина ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1575 Коментари: 9 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ... Ако изтриете този постинг Г-жи и Г-да БЕЗ ОБЯСНЕНИЕ, то това ЩЕ значи, че аз НЕ лъжа!

Вярно е, че през годините от когато се регистрирах тук в blog.bg какво ли не видях:
- мен са ме стреляли.
- мен са ми рязали главата, пишката /дано това не Ви скандализира/.
- наричали са ме турчин и с други обидни за мен епитети, и какво ли още не.
- мен са ме псували „на майка“.
- „уважавали“ са и майката ми, и дъщерите ми, и цялата ми рода.

-Няколко пъти потърсих помощ от Вас да защитя достойнството си и отговора беше изтриване на мои постинги .... в които аз се опитвам да защитя честа си. 

- нагледах се на какво ли не, но забележете, че направих един-два опита да се свържа с вас и ни „ду“ ни „ху“ от ваша страна.

Сега доживях и да ме уважите с този разговор:
 
Здравейте, Моля да спазвате добрия тон в коментарите си (9. getmans1 - Еби си мамата! ... Ти ли бе, Клепаторе ще ме съдиш?...
15:40
... Достатъчно време вече предавахте България и русоблизци вече никога няма да има на власт да ви построят паметници.
Които после да окрадат и си застелят пътечките „на лозету“!

Особено такива като теб дето лапат западен мед,
ще ми е интересно да гледам как ближите руски лайномет!).

Изпратено: 20:40 От: blogbg

Изтрий | Отговор И моят отговор е:

Re: Здравейте, Благодаря за напомнянето blog.bg, че най-после установихме връзка и обещавам да съобразям с правилата. 
Много се надявам, че такава комуникация ще съществува и когато ми се изтриват постинги,твърде често взе да ми се случва и взех да си мисля вече за разни „конспирации“.
И с риск да бъда още по-лошо наказан ви уведомявам, че имам намерение тази чест да я направя публично достояние и публично да се извиня на великия помпадур /когото не забелязвате/ заради когото ... така мило ми припомняте правилата.
Благодаря ви!

Изпратено: 21:00 От: getmans1

Изтрий
 

Както съм обещал нищо друго не ми остава освен да кажа, „ Извинявай, ЧеПърд“!


Ето, направих го! И-и ми олекна даже НЕ, че тежеше ми на съвеста, ДЕ:)))

Не се чувствам смачкан, олекнА-а-а ми беее:)



АМА И АЗ СЕГА ПУБЛИЧНО ДА ВИ ПОПИТАМ,

ТА КВИ БЕ, БЯХА ОНЗИ ДЕН МОТИВИТЕ ВИ КОГАТО МИ ИЗТРИХТЕ „Тумба-лумбата“ ми, ма там нямаше и грам псувня или нещо подобно?!

Седмица преди това и друг постинг ми беше изтрит и в него нямаше псувни, даже след това пуснах „дубликат“ който е по-серт от оригинала, а той  досега си съществува в блоговия мир, ма що си отиде първия беее!? 





Гласувай:
7



1. getmans1 - Това по-горе хич не ми е проблем но ...
17.01.2018 23:34
Това по-горе хич не ми е проблем но пък е принципно.

Повече очаквам мненията ви по другите въпроси и уверявам ви, че следя и предишните си постинги.
цитирай
2. morskipesni - Нищо, затова пък хю'менцето Писанчо си развява карантията без цензура
17.01.2018 23:40
Свиреп дебилизъм е в blog. Чудя се на останалите 0,01 % свестни хора, какво дирите тук?
цитирай
3. getmans1 - . . . Ами тук стана като във вица „З...
17.01.2018 23:49
... Ами тук стана като във вица „Зайче защо си със шапка и защо не си“. Просто нямам думи.


morskipesni написа:
Свиреп дебилизъм е в blog. Чудя се на останалите 0,01 % свестни хора, какво дирите тук?

цитирай
4. getmans1 - . . . Дойдох, видях и разбрах. това ...
18.01.2018 00:03
... Дойдох, видях и разбрах.
това може да е облекчение но не е решение.
След 1878 г. България се възражда не благодарение на Русия а защото тук са се върнали онези дето са учили „по Европата“.


morskipesni написа:
Свиреп дебилизъм е в blog. Чудя се на останалите 0,01 % свестни хора, какво дирите тук?

цитирай
5. getmans1 - Уведомявам публиката на блог. бг, ...
18.01.2018 00:45
Уведомявам публиката на блог.бг, че преди да си легна т.е. за лека нощ от блога пак ни „ду ни ху“ по поставените от мен въпроси.
Аз съм ... пенсия, имам време, и ще чакам ама класациите /сто и кусур по свобода на словото/ не чакат мене а чакат сайтовете.
А блог.бг е сайт и си мислят,че ако ме насметат за уж псувни ще се прикрият, а всъщност са си открити Путлеристи. /поне от мен не очаквайте друго определение, ако зачитате правилата за свободата на словото/
Всеки ден се вижда как се манипулира т.н. „Първа“ а после се оказва, че аз им развалям имиджа щото съм казал нещо което всички чуваме десетина пъти на ден, и най-малко пък да не казвам колко пъти самите ние го употребяваме.

Ааайди, лека нощ от менЯ!
Дано утре се събудим .... на което си място поискате по свобода на „дрън-дрънкането!
цитирай
6. kolevn38 - Гетманс, приятелю, не очаквай катъри с капаци на очите и бетон в копитата да полетят като Пегаси
18.01.2018 05:09
От свинята лебед не става, приятелю. Дали е с лачени трандафори или зелени чорапи и кубинки, свинята пак си остава свиня и все червена..
цитирай
7. apostapostoloff - Още не са те наричали
18.01.2018 05:58
куку, пипе и ампе, ама ето че аз го сторих.
цитирай
8. getmans1 - Знаеш ли,
18.01.2018 11:31
... че имам и два изтрити от модераторите коментара при ЧП, и това
Еби си мамата“ заради което ме предупреждават така учтиво съвсем не случайно го написах макар, че не знаех с какво ще ми помогне в разкриването на блоговите мистерии. То е повече от ясно, че управниците на блога си имат някаква политика но не виждам какъв е смисъла и да създават тези фалшиви илюзии на определени потребители.
Може да изглежда изродско но истински се кефя да ги гледам как се пържат в собствения си сос от илюзии, за наивниците дето се кефят на напомпаните прочети става въпрос

kolevn38 написа:
От свинята лебед не става, приятелю. Дали е с лачени трандафори или зелени чорапи и кубинки, свинята пак си остава свиня и все червена..

цитирай
9. getmans1 - . . . Бай Постоле, . . . ти пък :))) ...
18.01.2018 11:38
... Бай Постоле, ... ти пък :)))
радвам се, че днес съм те вдъхновил тия определения да ги раздаваш на ляво и на дясно, и повсеместно.

apostapostoloff написа:
куку, пипе и ампе, ама ето че аз го сторих.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072235
Постинги: 2741
Коментари: 26493
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031