Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2014 13:40 - Контролируеми фактори за организацията
Автор: siqna9 Категория: Други   
Прочетен: 1053 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.04.2014 23:04


 Продуктова политика   Продуктовата политика на екологиччната ни организация е специфична по своята същност и функции, тъй като разполага с различни методи, които влияят пряко и косвено върху природата. Продуктовата ни политика има за цел да предоставя стоки и услуги, които да съответсват на реалните потребности за защита и опазване на околната среда. Ядрото на продуктовата политика на организацията ни е организиране на почистване на околната среда и осъществяване на защитни и почистващи технологии и функции за природата. Очакваният резултат от продуктовата политика ни е чиста природа, чрез предоставяне на контейнери за разделно събиране на отпадъците, озеленяване на унищожени и опожарени участъци, приют и съхраняване на защитени видове животни.

  Ценова политика
Екологичната ни организация развива определена ценова политика, която се влияе от нуждите на природата и възможностите на другите организации - партньори, за осъществяването на достъпни услуги, които да подпомагат предимно процеса на опазване на околната среда. Ценовата политика е свързана най-основно с предоставяне на основни услуги (жизнено важни - озеленяване, почистване и т.н.) на достъпни цени, което ги прави задължителни и незатрудняващи финансово общините,бизнеса и населението. Предоставят се също така допълнителни услуги, които доста често са от важно значение, но не на пръв поглед, което до известна степен оскъпява проектите. Политиката е свързана също така със привличането на партньори и подписването на дълготрайни договори относно поддържането и последващата работа след главните процедури. Тази ценова политика е избрана за нашата организация, тъй като е много практична и работеща и от една страна заинтригува вниманието към все по-красива природа,а от друга води до достатъчно добри приходи, за да продължим да осъществяваме дейността си.

  Дистрибуционна политика
    Организацията  не се нуждае от собствена дистрибуционна мрежа, тъй като това представлява бъдещо затруднение, поради отделянето на огромен капитал. Тя работи с фирма - доставчик, относно материалните ресурси, необходими във предоставянето на услуги. Тази дистрибуционна политика изразява физическата дистрибуция на стоките. При рециклиране имаме обратен поток на стоките, който се поема от същата фирма - доставчик. Интензивността на дистрибуцията е избирателна поради икономии от мащаб и по-голям контрол.
    Комуникационна политика

Комуникационната политика на екологичната организация обхваща многообразни инструменти за въздействие и привличане на интереса на хората относно опазването на природата. Те са следните: реклама, организиране на мероприятия за общонационално почистване, озеленяване и залесяване, стимулиране на рециклирането. С тяхна помощ населението е информирано и активизирано, а също така бива убеждавано във важността от чиста природа, която да остане и за бъдещите поколения. С тази комуникационна политика се активизира и участието на хората в този процес. Публичност за организацията и събитията около нея се дава чрез медиите, които са главен източник за огласяването им.  



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: siqna9
Категория: Други
Прочетен: 10647
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930