Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2012 19:21 - Имаме ли Конституция?!!??,по повод:" Безобразието в Кърджали - неоосманизмът настъпва" Автор: megafon
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 28138 Коментари: 61 Гласове:
63

Последна промяна: 25.10.2012 02:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Нещо което ме впечатли от срещата ми с мой приятел и помислих ,че можем да вземем пример от Германците!:)))
Преди няколко години в квартал на Берлин,населен с турски изселници,които имат германско гражданство и де юре,са немски граждани с друг майчин език,се случила следната случка:
1200 първолака,като отишли за първия училищен ден/започват по рано от нас/,се оказало че не знаят бъкел немски!!!:(((/да Ви е познато?!/
Просто техните родители,независимо че са немски граждани и децата им са родени в Берлин,са говорили само на майчиния си език!!!:(((
Училищната управа се видяла в чудо,как да научат тези "германчета" на немски език!!!Дигнала се пътърдия,чак до бундестага,но вместо да се мотат,набързо решили проблема!:)))
Как,ще попитате?
И те си имат конституция,като нашата и немския е официален език,а обучението,безплатно и задължително!:)))
Като немски гражданчета,първолаците трябвало да се научат на немски,но било голям зор и за това,решили че тези които трябва да повтарят първи клас,родителите на повтарачите,трябва да внасят сумата ,която държавата отделя за издръжката и обучението на един първолак!!!:)))
Тъй като сумата си е в евро и е бая голяма,получил се катаклизъм,но те и това предвидили,след като банките им взели жилищата и вече не можели да плащат обучението,по съдебен път ги лишили от немско гражданство и всички произтичащи привилегии от това!!!:)))
Та така действат, Европейците!!!:)))

Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!





Гласувай:
63


Вълнообразно


1. krotalka - Германците не толерират никой!
24.10.2012 19:29
Щом си в страната им, си длъжен да спазваш законите на тази страна. Нашите управници се мазнят на циганите, защото разчитат на техните гласове, за да бъдат избрани.
В Германия съм се сблъсквала с туркини, които живеят там от 20 години и не знаят бъкел немски.
цитирай
2. sparotok - !
24.10.2012 19:30
Правилно са постъпили германците...Има една стара поговорка - Щом си в Рим, дръж се като римляните...т.е. уважавай езика, култрата и законите на хората, чийто гостенин си.
цитирай
3. podvodni - Подводни
24.10.2012 19:30
Хитро, ама винаги има едно малко "НО", което прецаква работата.
Български гражданин по рождение, от друга етническа група (мангал) или вероизповедание ( мюсюлманин (турчин)).
Как ще се приложи тази концепция?
цитирай
4. mariniki - спазването на законите от всички граждани
24.10.2012 19:52
е основата на демокрацията....
цитирай
5. ka4ak - 1. krotalka - Германците не толерират никой! Таня,знам че дълго живя в Германия и си бая свързана с нея!:)
24.10.2012 20:00
krotalka написа:
Щом си в страната им, си длъжен да спазваш законите на тази страна. Нашите управници се мазнят на циганите, защото разчитат на техните гласове, за да бъдат избрани.
В Германия съм се сблъсквала с туркини, които живеят там от 20 години и не знаят бъкел немски.

Ще те помоля,да го разровиш по така,защото са лишили много "германци",от немско гражданство и те са си заминали от Германия,защото за всяко действие свързано с каквато и да е услуга от Германската държава,вече трябвало да заплащат,държавния разход,който се прави,за тази иначе безплатна услуга,за германските граждани!!!
цитирай
6. ka4ak - 2. sparotok - ! Павле,ние като граждани издържаме държавата си!:)))
24.10.2012 20:15
sparotok написа:
Правилно са постъпили германците...Има една стара поговорка - Щом си в Рим, дръж се като римляните...т.е. уважавай езика, култрата и законите на хората, чийто гостенин си.

В мои постове,бая съм писал по въпроса,но не мога да се съглася,да плащам за хора,с които не мога да се разбера,защото не знаят български,а са придобили българско гражданство,защото са се родили тук и не са ходили на училище,което е и задължително,както и българския език!:)))
цитирай
7. seasonofthewitch - И като лишим по същата тази причина ...
24.10.2012 20:19
И като лишим по същата тази причина малцинствата ни от българско гражданство,къде да ги изпратим?Кой ще ги иска:))))))))Да им построим резервати ли?Те и без това имотите им(много силно казано "имот") не струват нищо:)))))
цитирай
8. seasonofthewitch - Правилно са постъпили германците. ...
24.10.2012 20:22
sparotok написа:
Правилно са постъпили германците...Има една стара поговорка - Щом си в Рим, дръж се като римляните...т.е. уважавай езика, култрата и законите на хората, чийто гостенин си.

Тук говорим,че са ДЛЪЖНИ да спазват закона,ако искат да го уважават и ми е все едно дали им харесва:)
цитирай
9. planinitenabulgaria - Аз съм пример за германофил,
24.10.2012 20:29
но имам много, много приятели турци. Когато се видим следващия път това може да е тема на разговора ни. Гедерманците, сега в Германия и турците от Източни Родопи, - доста съм вещ по тази тема.
Поздрави,
Коста
цитирай
10. ka4ak - 3. podvodni - Подводни Няма никакво"НО",приятелю!!!
24.10.2012 20:48
podvodni написа:
Хитро, ама винаги има едно малко "НО", което прецаква работата.
Български гражданин по рождение, от друга етническа група (мангал) или вероизповедание ( мюсюлманин (турчин)).
Как ще се приложи тази концепция?

Четеш основния закон на Републиката и го спазваш!!!:)))
Германците са го решили,много технично,като са спазили правата на "германчетата",първата година,но на повтарачите,на първи клас,просто са задължили родителите да плащат държавното обучение!!!:)))
Не съм чул,някой да е пискал,че са му потъпкани правата!!!
В университета където учи синът на моя приятел,до магистърска степен от 1500 приети студенти в рекордната 2010 година 75 са били удостоени,а имат и години със само 23-ма,магистри,пък в четвърти курс когато един семестър трябва да изкарат в чужбина,едно че няма посочен нито един български университет,а и в най престижните университети,се признават до 3 изпита,от 6 които трябва да издържат!Та другите три,ги държат пак в немския!!!А,сетих се,че няма поправителни!!!
Такива ми ти работи,за"НО"-то!!!:)))
цитирай
11. ka4ak - 4. mariniki - спазването на законите от всички граждани Абсолютно си права Мария Магдалена!:)))
24.10.2012 21:17
mariniki написа:
е основата на демокрацията....

След като ще сме демократи,изкуствени аутсайдери(граждани),просто са гибелни за България и това трябва да е ясно,на всички Български граждани!!!:)))
цитирай
12. анонимен - Подводни
24.10.2012 21:29
Това за повтарячите е много добре, и го разбрах. Само, че нещо не се връзва концепцията за гражданството и отнемането на имуществото от страна на банките.
Цитирам:

"Тъй като сумата си е в евро и е бая голяма,получил се катаклизъм,но те и това предвидили,след като банките им взели жилищата и вече не можели да плащат обучението,по съдебен път ги лишили от немско гражданство и всички произтичащи привилегии от това!!!"

Някой нещо не е разбрал!
цитирай
13. ka4ak - 7. seasonofthewitch - И като лишим по същата тази причина ... Макар и Вещица,имаме си конституция,колкото и да пискахме срещу нея!!!
24.10.2012 21:40
seasonofthewitch написа:
И като лишим по същата тази причина малцинствата ни от българско гражданство,къде да ги изпратим?Кой ще ги иска:))))))))Да им построим резервати ли?Те и без това имотите им(много силно казано "имот") не струват нищо:)))))


КОНСТИТУЦИЯ на Република България
Обн., ДВ, бр. 56 от 13.07.1991 г., в сила от 13.07.1991г

Това е основния закон в действие,вече повече от 21 години и даже и според Американците,е признак че сме пълнолетни,следователно отговаряме пред закона!!!:)))
цитирай
14. ka4ak - 12. анонимен - Подводни Е.Т.обясних го така,за да е по разбираемо!:)
24.10.2012 22:11
анонимен написа:
Това за повтарячите е много добре, и го разбрах. Само, че нещо не се връзва концепцията за гражданството и отнемането на имуществото от страна на банките.
Цитирам:

"Тъй като сумата си е в евро и е бая голяма,получил се катаклизъм,но те и това предвидили,след като банките им взели жилищата и вече не можели да плащат обучението,по съдебен път ги лишили от немско гражданство и всички произтичащи привилегии от това!!!"

Някой нещо не е разбрал!

Какво имам в предвид!Финансовата дисциплина в Германия е на първо място и елементарното хващане на гратисчия в метрото,води до глоба 40 евро,но второто ти хващане вече е 400 евро и проблем,защото те качват в регистъра,а при третото си в публичния регистър на нарушителите и всички с които имаш вземане даване,също го виждат и кранчето е затворено!Така е и с работата и с каквото се сетиш и живота ти става труден,защото всеки те гледа с недоверие и почваш да се сриваш в обществото в което живееш!!!Изключително е прецизна и неподкупна,администрацията на държавата и когато те натоварват да плащаш,държавната издръжка на повтарача,тотално ти се обърква кредитния рейтинг и съпътстващите мерки които предприемат,те довеждат до това,все едно са ти прибрали жилището у нас!
Смятах,че така по лесно ще ме разберете,какво правят в Германия с тези които не спазват законите!:)
цитирай
15. karanikolov - Koй може да принудиш насила !?
24.10.2012 22:14
Никой. Това е отговора. Може да го накараш да си смени името от АСАН на ИВАН, може дори български да го накараш да научи перфектно - ама си остава турчин, циганин, евреин или какъвто там си е.
И си прави каквото му е в душата и в племето.
Съжалявам, че може би съм рязък, но май друг изход няма- само с добро. Докато някой не ме убеди,че с юмруци и конфискации се става БЯЛ ЧОВЕК ;)
цитирай
16. ka4ak - 15. karanikolov - Koй може да принудиш насила !? Мите,ти си адвокат,а тук няма насилие!:)))
24.10.2012 23:01
karanikolov написа:
Никой. Това е отговора. Може да го накараш да си смени името от АСАН на ИВАН, може дори български да го накараш да научи перфектно - ама си остава турчин, циганин, евреин или какъвто там си е.
И си прави каквото му е в душата и в племето.
Съжалявам, че може би съм рязък, но май друг изход няма- само с добро. Докато някой не ме убеди,че с юмруци и конфискации се става БЯЛ ЧОВЕК ;)

Всеки български гражданин има права,но и задължения!Няма да сме държавата България,ако не спазваме основния закон,който реално я ситуира в правния мир!Всичко е с добро,както виждаш първата година са ги учили безплатно,но след като не са преминали във втори клас,са задължили родителите да покрият държавния разход за обучението на официалния език,а като са се издънили с плащането,не са ги гонили,но са ги лишили от гражданството им(съответно и от всичко което извършва държавата,за немския гражданин) и са започнали да ги третират като чужденци!!!Явно не е приятно,за всичко да плащаш като чужденец,щом са си дигнали чуковете от тази държава с ясни и точни правила!!!:)))
цитирай
17. ka4ak - 9. planinitenabulgaria - Аз съм пример за германофил, Коста,аз не съм германофил,но това не значи,че не мога да се науча на нещо от тях!:)
24.10.2012 23:18
planinitenabulgaria написа:
но имам много, много приятели турци. Когато се видим следващия път това може да е тема на разговора ни. Гедерманците, сега в Германия и турците от Източни Родопи, - доста съм вещ по тази тема.
Поздрави,
Коста

С удоволствие ще го обсъдим,тамън вече съм ти събрал маршрути из България,за благородната ти мисия със Списанието!:)))
До скоро,ще ти се обадя!:)
цитирай
18. osi4kata - същото се отнася и за английските заселници в България,
25.10.2012 00:01
които имат претенции към изпълнителната власт. Да не се позволява на човек със слаби познания по Български Език да заема отговорна позиция , от каквото и да е естество в пределите на България
цитирай
19. анонимен - МИТКО - МНЕНИЕ
25.10.2012 00:31
В ГЕРМАНИЯ, И В ЦЕЛИЯ ЦИВИЛИЗОВАН СВЯТ - ДА!! НО В БЪЛГАРИЯ ВАЖИ ЕДИН ОСНОВОПОЛАГАЩ ПРИНЦИП - "ЗАКОНЪТ Е ВРАТА У ПОЛЕТО И САМО УЛАВИТЕ МИНАВАТ ПРЕЗ НЕЯ".... ТОВА СЕ ОТНАСЯ И ЗА КОНСТИТУЦИЯТА, КАТО ВЪРХОВЕН ЗАКОН, ЕСТЕСТВЕНО! И НЕЩО ОЩЕ ПО-ВАЖНО, ВЧЕРА ГО СПОМЕНАВАХ НЯКЪДЕ ВЪВ ВРЪЗКА С ПОСЛЕДНИТЕ ЦИГАНСКИ (ПАРДОН - РОМСКИ!!!) ИЗПЪЛНЕНИЯ В БЪЛГАРИЯ: КОГАТО ГО НЯМА МНОЗИНСТВОТО, ВСЯКАКВИ МАЛЦИНСТВА МОГАТ ДА ПРАВЯТ КАКВОТО СИ ИСКАТ...
цитирай
20. ka4ak - 18. osi4kata - същото се отнася и за английските заселници в България, Руми,английските заселници,са добре дошли!:)
25.10.2012 01:01
osi4kata написа:
които имат претенции към изпълнителната власт. Да не се позволява на човек със слаби познания по Български Език да заема отговорна позиция , от каквото и да е естество в пределите на България

Нямам нищо против тях!Елементарно е,след като са тук,да спазват законите на Р.България и да си плащат!Не съм съгласен,че имат претенции към изпълнителната власт,ако те са изрядни и държавата не им осигурява,необходимата сигурност на живот!!!
Нищо лично,но и ти си в чужда държава,но това не те прави инвалид,а с твоя труд,знания и спазване на тяхните закони(плащаш си всичко),си вече бая години там и не са те обявили,за "персона нон грата"!!!:)))
Толкова е елементарно и просто и свободата да сме където искаме е богатство,което древните ни корени изповядват и учат,че трябва да сме там,където ще може да се връщаме и зареждаме,за да сме граждани НА СВЕТА!:)))
цитирай
21. ka4ak - 19. анонимен - МИТКО - МНЕНИЕ Е.Т.това че сме по печени от Европа,е доказано с факта,че само ние сме с оригиналното си име на държава!:)))
25.10.2012 01:17
анонимен написа:
В ГЕРМАНИЯ, И В ЦЕЛИЯ ЦИВИЛИЗОВАН СВЯТ - ДА!! НО В БЪЛГАРИЯ ВАЖИ ЕДИН ОСНОВОПОЛАГАЩ ПРИНЦИП - "ЗАКОНЪТ Е ВРАТА У ПОЛЕТО И САМО УЛАВИТЕ МИНАВАТ ПРЕЗ НЕЯ".... ТОВА СЕ ОТНАСЯ И ЗА КОНСТИТУЦИЯТА, КАТО ВЪРХОВЕН ЗАКОН, ЕСТЕСТВЕНО! И НЕЩО ОЩЕ ПО-ВАЖНО, ВЧЕРА ГО СПОМЕНАВАХ НЯКЪДЕ ВЪВ ВРЪЗКА С ПОСЛЕДНИТЕ ЦИГАНСКИ (ПАРДОН - РОМСКИ!!!) ИЗПЪЛНЕНИЯ В БЪЛГАРИЯ: КОГАТО ГО НЯМА МНОЗИНСТВОТО, ВСЯКАКВИ МАЛЦИНСТВА МОГАТ ДА ПРАВЯТ КАКВОТО СИ ИСКАТ...

Това не значи,че може да сме безкрайно толерантни към издевателствата на "българските" граждани!Много пъти съм го заявявал,че това е титла и след,като не я заслужаваш,най-естественото е да бъдеш лишен от нея!!!
Аз искам да я нося с гордост и всеки,който се опитва да ми я отнеме и омаловажи,не мога да приема с овации!Искам като отидем на стадиона,да скандираме "БЪЛГАРИ ЮНАЦИ" И ТИ ДА СИ ДО МЕН!!!:)))
цитирай
22. osi4kata - качак,
25.10.2012 01:30
във всяка една уважаваща себе си държава по света, човек който не говори официалния ѝ език е аутсайдер и не може да се интегрира. Затова - отваряйте центрове за обучение по Български Език. :)) Ще ти нашепна и тарифите :))
цитирай
23. ka4ak - 22. osi4kata - качак, Руми,нямаме разлика с теб!:)))
25.10.2012 01:55
osi4kata написа:
във всяка една уважаваща себе си държава по света, човек който не говори официалния език е аутсайдер и не може да се интегрира. Затова - отваряйте центрове за обучение по Български Език. :)) Ще ти нашепна и тарифите :))

Насърчаването на изкуствени аутсайдери,винаги е било пагубно!:(((
Безкрайно съм ти благодарен за превода,който направи!:)))
Мисля,че това което е изпяло това българско момиче в Англия,казва всичко!
Бяха и поставили слаба оценка,но като официално поисках преразглеждане,поставиха 0ТЛИЧЕН!:)))
МОЖЕ САМО ДА СЕ УЧИМ,А КОМИСИЯТА ЗА ПРОМЯНА НА ОЦЕНКАТА,БЕ БРИТАНСКА(не английска)
Пускам превода ти,за да му се насладим!:)))
БЪЛГАРИЯ

Една искра пламна в очите ми, докато се взирах в диамантите, разсипани по нощното лятно небе. За първи път усетих жажда за живот и надежда. Гледах втренчено черното кадифено море, придружено единствено от Луната. То беше точно толкова самотно, колкото и аз в Британия. Предполагам, че сентенцията „Ти не разбираш колко много обичаш нещо, докато не го изгубиш..“ е вярна. Само топлите летни спомени ми дават сили да ставам всяка сутрин. Светлината на Слънцето е пулсът на небето , също както и ароматът на праскови в градината на дядо.
Да, аз знаех прекалено добре защо сме напуснали.. Тези земи бяха отровени от корупция и Комунизъм – дума, която всяваше страх и чувство за мъст в очите ни. Затова се махнахме. И просто чакахме Тъмнината да изчезне и още чакаме облаците на страданието да се разсеят след всичките тези години.. Ще попитате – как така тази страна, която е донесла толкова печал на мен и семейството ми може да ме зарежда с духовна мощ, вместо да предизвика омразата ми и презрението ми. Страданието ми само ме изпълни с решителност и желание за промяна. Аз знаех, че един ден Тя ще разцъфне във величие. Аз не мразех Нея, мразех това, в което се е превърнала – Победена, Опожарена и Предадена Държава. Белезите, 500-годишните белези на робството още не са зарастнали, нито пък някога ще зарастнат. Петстотинте години, през които сме били греховно, подло, зловещо заличавани като Нация и споменът, за които все още оставя кървави следи в небето над нас... „Как? Какво да направя за да променя съдбата И“ – питах се аз всяка вечер, готова да се откажа от всичко и всеки за да И помогна да се изправи на нозе.? Вече не можех да се примиря със страданието, изписано по лицата на хората, когато се завръщах у дома всяко лято.
Изглежда сърцето ми не принадлежи на никой друг и никога няма да принадлежи на друг, освен на страната, която приемам за мой Дом. Кога се влюбих в това място ли? Веднага си спомням лятото на 2007 година.. Видите ли, нашата леля ни водеше всяка година, мен и брат ми, по различни исторически места и ни разказваше истории и легенди. Но онази година беше последната година...годината, в която тя внезапно разбра, че има рак на гърдата.. тогава тя ни заведе в малко градче(б.пр.)), високо в планините, в чиито околности течаха полудели реки и падаха млечно -бели водопади... Наричаха го Копривщица.То само чакаше да бъде открито. Изобщо не бях предполагала, че там ще открия и себе си. Това беше като че ли бях спала с години и най-накрая се бях събудила. Разбудена от Вятъра, шепнещ легенди, от кървавите реки и от духа на героите загинали за свободата на тази земя. Техните души още витаеха из дълбоките гори и охраняваха старите дъбове. Чудно ми е какво биха казали те ако видеха България сега. След 500 годишно робство, 500 години жадни - за кръв войници, 500 години – мирис на лееща се кръв, 500 години – с ужасяващите спомени за невинни личица, изгорени живи.. спомени, които дълбаят в душата ти... Всички те са отдали живота си за да не сме вече роби, но ние сме дори по-зле сега. Биха ли загинали те отново, ако знаеха, че само малко повече от 50 години(б.пр.) след Освобождението, подвигът им ще бъде отровен от комунизма? Аз разбрах своята Мисия.. - моята цел в Живота е да покажа на мъртвите Герои, че те не са се борили напразно, че жертвата им не е била безсмислена (б.пр).
Точно тогава аз се промених и съм брагодарна на леля ми, че ми показа Копривщица, защото Копривщица омагьоса тялото ми, ума ми и душата ми. Оттогава аз се втурнах да събирам информация из книги и уебсайтове, жадна да науча, колкото се може повече за миналото на моята Родина. Всеки ден аз откривам нова частичка от себе си в прашната стара История(б.пр.) и знам, че ми предстои да намеря още толкова, толкова много... Аз записах и попих всичко, което знам – за да не го забравя никога (нито моите деца, нито внуците ми – аз ще предам наученото на тях - така, както моята леля и баща ми ме научиха). Всичко това е татуирано в сърцето ми завинаги.
Мъглата в самосъзнанието ми най-после се вдигна и сега съм наясно със себе си – България преди всичко. Тя беше и винаги ще бъде. Моята Родина!
цитирай
24. анонимен - bravo
25.10.2012 02:09
dano nekoi bokovec pro4ete materiala i se pou4i
цитирай
25. анонимен - Продължавате да си чешете езиците с ...
25.10.2012 02:39
Продължавате да си чешете езиците с глупости.
Само един пълен лай*ар може да си губи времето в планове как да направи мръсно на някакви други хора. Освен това в българия и циганетата и турчетата знаят български.
цитирай
26. ka4ak - 24. анонимен - bravo Е.Т.добър съвет!:)
25.10.2012 02:48
анонимен написа:
dano nekoi bokovec pro4ete materiala i se pou4i

Всичко е публично,само където се чете,но друго нещо,да се случи,си е УТОПИЯ!!!:(((
цитирай
27. ka4ak - 25. анонимен - Продължавате да си чешете езиците с ... Е.Т.няма чешене на езици!:(((
25.10.2012 02:55
анонимен написа:
Продължавате да си чешете езиците с глупости.
Само един пълен лай*ар може да си губи времето в планове как да направи мръсно на някакви други хора. Освен това в българия и циганетата и турчетата знаят български.

Не съм и мръсник,а просто казвам ИСТИНАТА!!!:)))
Извини ме,за благите думи,а аромат има и си е кофти,но белким се стегнеш,да не го изпускаш!:)))
цитирай
28. анонимен - Мисля, че нещо не си разбрал
25.10.2012 10:35
ka4ak написа:
анонимен написа:


"Тъй като сумата си е в евро и е бая голяма,получил се катаклизъм,но те и това предвидили,след като банките им взели жилищата и вече не можели да плащат обучението,по съдебен път ги лишили от немско гражданство и всички произтичащи привилегии от това!!!"

Някой нещо не е разбрал!

!Така е и с работата и с каквото се сетиш и живота ти става труден,защото всеки те гледа с недоверие и почваш да се сриваш в обществото в което живееш!!!Изключително е прецизна и неподкупна,администрацията на държавата и когато те натоварват да плащаш,държавната издръжка на повтарача,тотално ти се обърква кредитния рейтинг и съпътстващите мерки които предприемат,те довеждат до това,все едно са ти прибрали жилището у нас!
Смятах,че така по лесно ще ме разберете,какво правят в Германия с тези които не спазват законите!:)



И на мен не ми е ясно. Едно е кредитния ти рейтинг за пред банките - тоест дали да ти отпускат още пари или да ти ги спрат, съвсем друго е да ти вземат гражданството. Мисля, че нещо не си разбрал. Повечето в Германия живеят под наем, дори германците. Как ако си на улицата, това довежда до отнемане на гражданство? Има и бездомни германци, на тях някой отнема ли им гражданството? Ако германец е затруднен да си плаща кредитите, това кога е водило до отнемане на гражданство. нещо не е така или има още детайли.
цитирай
29. kasnaprolet9999 - Добре са направили германците. У ...
25.10.2012 11:31
Добре са направили германците. У нас нещата стоят доста по-различно и можем само да се учим от тях. Навремето(преди 1989 г.) моят брат служеше войник в Кържали и ми разправяше, че там един ляб не можеш да си купиш, ако не си поискаш на турски език. Не защото не знаят български, а защото не желаят да го говорят там местните. Живеят в България, а презират нашия език, как го допуснахме? В нашето Министерство на замеделието по време на тройната коалиция се говореше само на турски от неговите служители и повечето бяха с такъв произход. Това е въпрос на политика и ако имахме силна държавност, нямаше да се стигне до такова развитие. Поздрави за постинга.
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Владо!
25.10.2012 11:49
В никоя модерна държава - говорим за държави от 21 век, със съвременно правораздаване, с модерно законодателство, няма партии на етническа основа. Нито в парламентите им, нито е възможно да ги регистрират някъде:) Ние държавност нямаме. Географско понятие, разграден двор! Изкупуват земите ни, но нашите политици не ги интересува, те гледат в своята паничка - да е пълна. Да го преведа ли, до какво води това - ами режат клона, на който седят! Това е същото, както да вкарваш турски и китайски стоки като им облекчаваш митата, а да не поощряваш местното производство. Да лишиш народа, който те е избрал, който ти е дал доверието си да го представляваш, от средна класа! Мързи ги да гледат, тежки административни апарати - дебелеят и не могат да защитят един проект, за да вземат опуснати за развитието на страната ни от Европейската общност субсидии. Дремят! Но затова пък, са ужасно активни, когато трябва да окрадат нещо, нещичко да присвоят и сложат в джобовете си. Така стана с училището в родния ми град, Копривщица. Печелят субсидия, за да го ремонтират, а те прибират парите и.... го разрушават! Една елегантна сграда, с модерен салон за спортуване, цялата от дърво - в старинен стил - викат фиктивна разбойническа фирма, да оправдаят огромната сума, за да "реновират" и... сега там е опасно - буквално! - за живота на децата. То и няма деца - повечето учат в София, защото там няма колежи, А МОЖЕШЕ! Затова нашите потурковци ще си останат на местно ниво, но завличат и държавата. Колкото до това, дали у нас има "турци" - НЯМА! Има български граждани. В Америка няма индийци, сикхи, черни, зелени - Има американци! Докато съществува партия на етническа основа в българския парламент - ще търпим това, което търпим и по-лошо ще става.
Поздрави!
цитирай
31. анонимен - преди години..
25.10.2012 11:56
Не ми е приятно да споменавам соц.миналото,но тогава никой български турчин или циганин не смееше да говори на турски дори на улицата.Официалният език е български,образованието е безплатно,какво повече трябва ,освен всеки да говори на официалният език и в противен случай да бъде санкциониран.Турците и циганите непрекъснато правят опити да заобиколяват законите чрез провокации спрямо обществото.Това говори,че държавата е слаба.
цитирай
32. d3bep - Проблемът за който говори Мегафон и ...
25.10.2012 12:10
Проблемът за който говори Мегафон и този за който говориш ти, нямат нищо общо.
А нали любимеца на народа, Бойкича. дойде на власт като обещаваше лично щял да забрани ДПС като противоконституционна партия а на лидера й "Сокол ли е, Орел ли е" лично щял да избие зъбите...

И кво?
Използва я в предизборна агитация.
Предното момче беше убито предизборно...
Сега предизборно правят свирки на някакви плакати и прочие...
ЧУдно ми е толкова ли сте слепи наистина какво се случва и че никога не е имало друг модел в България да ви накарат да се явите на избори освен тоя да ви насъскат едни срещу други.. Двуполюсно, триполюсно....

Аз проблем с мюсюлманите и турците, които бачкат у нас, нямам.
Проблем има мс организациите с политическа основа, които правят митинги на тази тема" за или против вярата на хората.
Проблем имам с тея ,дето прокарват чужди езици по телевизиятра БЕЗ някой да им ги е искал... Етническите турци си имат сателити и си хващат турски телевизии, да не мислите че чакат БТВ у пет часа, когато са на работа?
Убеден съм че турските новини у мас се гледат от далеч повече българи, отколкото от турци и даже часът им е избран че да не става за гледане от турците, повечето от които са работници или пък имат някакъв бизнес.
Това е направено не за да се гледа, а нарочно за да ви дразни, за да сте овце и като ви кажат "ей го врага" да скачате...

Ей с това трябва да се борите, политическата омраза, а не да пробутвате верската, "неоосманизъм" и незнам си кво.. В каквото искат да вярват хората, нека вярват...
И дано не си мислите че това е турска държавна политика. По - скоро Турция няма нищо против. Ако турция провеждаше директна политика у нас... Последствията нямаше да са такива, вижте Сирия, Кюрдистан и прочие...
Недай си боже да доживеете турска външна политика да ви се меси, засега не е така.
цитирай
33. d3bep - Не ми е приятно да споменавам соц. ...
25.10.2012 12:24
анонимен написа:
Не ми е приятно да споменавам соц.миналото,но тогава никой български турчин или циганин не смееше да говори на турски дори на улицата.Официалният език е български,образованието е безплатно,какво повече трябва ,освен всеки да говори на официалният език и в противен случай да бъде санкциониран.Турците и циганите непрекъснато правят опити да заобиколяват законите чрез провокации спрямо обществото.Това говори,че държавата е слаба.


Аха.. И на германските туристки ше забраним да не говорят на български.
Въпросът е официални медии, учебници и прочие неща да са на български ,а не никой да не знае турски или ако знае, да не го ползва.

Колкото пъти съм бил в Турция, никой не ме е замерял с камъни че говоря по улиците на български. Напротив, даже ми се радват .Спират ме хора и почват на развален български или на английски, комши викат, от България ли си? Аз съм бил там вика. Или аз имам роднини от там...

Между другото днес се пада общомюсюлманският празник Курбан Байрам... Тамън сега е момента да обърнете всички мюсюлмани подред в наши врагове.
Действайте, имам чувството че моментът НЕ Е СЛУЧАЙНО ПОДБРАН а предварителн озамислен.
цитирай
34. анонимен - Бизнеса в България: 28% от биз...
25.10.2012 13:17
Бизнеса в България:
28% от бизнеса може
да плаща заплата от
4000-лева. 20% от
бизнеса може да
плаща 2000-лева. 30% от бизнеса може да
плаща всякава
заплата - зависи от
стандарта на
българина. И 22% от
бизнеса е зависим от нискит заплати, и може
да оцелее само с
такава експлоатация,
но този бизнес дърпа
икономиката на зад,
такъв бизнес в развита държава - няма.
Заключението е ,че ако
средната заплата се
направи 2000-2500-
лева, тогава ще
фалира само 22% от бизнеса, но
повишения стандарт
ще ликвидира
практически
безработицата. Сега в
България се плащат най-малко разходи за
труд - 15пъти по-малко
от най-развитите
държави, а БВП на
работник е само ДАВА
ПЪТИ ПО-МАЛКО. Ето защото икономиката е
на това джудже. Като
до скоро десните
сороски икономисти
обвиняваха за това
ниската производителност на
българина, което е
жива фашизъм като
мислене. Но истината е
че бизнеса взема
повече от колкото е нормално. Бизнеса е
душманин.
Работниците са герои.
Това е истината.
цитирай
35. анонимен - Не е автор megafon, ами Акад. ГЕОРГИ ...
25.10.2012 13:53
Не е автор megafon, ами Акад. ГЕОРГИ МАРКОВ, историк. Пише си го отгоре на поста на megafon.
цитирай
36. анонимен - Toma
25.10.2012 14:04
Конституция на Република България
(Обн., ДВ, бр. 56 от 13.07.1991 г., в сила от 13.07.1991 г., изм. и доп., бр. 85 от 26.09.2003 г.
изм. и доп., ДВ. бр.18 от 25.02.2005 г., бр. 27 от 31.03.2006 г., бр.78 от 26.09.2006 г. - Решение № 7 на Конституционния съд от 2006 г., бр. 12 от 6.02.2007 г.)

Ние, народните представители от Седмото Велико Народно събрание, в стремежа си да изразим волята на българския народ,
като обявяваме верността си към общочовешките ценности: свобода, мир, хуманизъм, равенство, справедливост и търпимост;
като издигаме във върховен принцип правата на личността, нейното достойнство и сигурност;
като съзнаваме неотменимия си дълг да пазим националното и държавното единство на България,
прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава, за което приемаме тази


КОНСТИТУЦИЯ

Глава първа
ОСНОВНИ НАЧАЛА


Чл. 1.
(1) България е република с парламентарно управление.
(2) Цялата държавна власт произтича от народа. Тя се осъществява от него непосредствено и чрез органите, предвидени в тази Конституция.
(3) Никоя част от народа, политическа партия или друга организация, държавна институция или отделна личност не може да си присвоява осъществяването на народния суверенитет.
Чл. 2.
(1) Република България е единна държава с местно самоуправление. В нея не се допускат автономни териториални образувания.
(2) Териториалната цялост на Република България е неприкосновена.
Чл. 3.
Официалният език в републиката е българският.
Чл. 4.
(1) Република България е правова държава. Тя се управлява според Конституцията и законите на страната.
(2) Република България гарантира живота, достойнството и правата на личността и създава условия за свободно развитие на човека и на гражданското общество.
(3) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2005 г.) Република България участва в изграждането и развитието на Европейския съюз.
Чл. 5.
(1) Конституцията е върховен закон и другите закони не могат да й противоречат.
Чл. 6.
(1) Всички хора се раждат свободни и равни по достойнство и права.
(2) Всички граждани са равни пред закона. Не се допускат никакви ограничения на правата или привилегии, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние.
Чл. 11.
(1) Политическият живот в Република България се основава върху принципа на политическия плурализъм.
(2) Нито една политическа партия или идеология не може да се обявява или утвърждава за държавна.
(3) Партиите съдействуват за формиране и изразяване на политическата воля на гражданите. Редът за образуване и прекратяване на политически партии, както и условията за тяхната дейност се уреждат със закон.
(4) Не могат да се образуват политически партии на етническа, расова или верска основа, както и партии, които си поставят за цел насилствено завземане на държавната власт.
Чл. 53.
(1) Всеки има право на образование.
(2) Училищното обучение до 16-годишна възраст е задължително.
цитирай
37. vmir - Ако това добро решение се приложи у нас, БСП ще прогърми света, че се нарушават правата на циганите.
25.10.2012 14:07
Още по-жалкото е, че водещи журналисти и медии ще се затръшкат в защита на "онеправданите", за да се превърне неграмотността и разпространението й в до болка познатият начин за домогване до властта. :(
цитирай
38. анонимен - към 33
25.10.2012 14:23
Не знам какво си и какъв си,но не само в Кържали но и в Разград не можеше да си купиш хляб ако говориш на български-нещо за" Разградска репубрика "да сте чували,а?Някакви атентати по влакове и гари??
Толерантноста и уважението изискват взаимност!
Колкото до техният празник-да си празнуват хората,кой им пречи.Тук,доколкото съм разбрал, става дума за език и уважение към държавата, в която са се родили и живеят.Момента бил избран-глупак!
цитирай
39. kostadin - Щом не раждаемостта при етничес...
25.10.2012 15:29
Щом не раждаемостта при етническите българи е по малка от тази на т. н. малцивства то българскит етнос е обречен на изчезване
цитирай
40. d3bep - Не знам какво си и какъв си, но не само ...
25.10.2012 16:27
анонимен написа:
Не знам какво си и какъв си,но не само в Кържали но и в Разград не можеше да си купиш хляб ако говориш на български-нещо за" Разградска репубрика "да сте чували,а?Някакви атентати по влакове и гари??
Толерантноста и уважението изискват взаимност!
Колкото до техният празник-да си празнуват хората,кой им пречи.Тук,доколкото съм разбрал, става дума за език и уважение към държавата, в която са се родили и живеят.Момента бил избран-глупак!

Това е много интересна информация за мен .В Кърджали съм бил десетки пъти, даже имах гаджета оттам. Българки, ако за това ще ме питаш.
В Разград също.

Информацията - в кавички - че в Кърджали не давали хляб на български и в Разград имало република , съм я чувал около 10 000 пъти.
Все по форумите.

Другото, коеот ме притеснява в тея форуми, и в темата на Мегафона и тука, който се ангажира да плюе по мене, все е анонимен... Като скинар във футболна агитка... Не застава с името си, крие се кога зад форума ,кога зад тълпата...
Па после предприема действия за които всички ние да отговаряме.
цитирай
41. анонимен - Само Ганя - 2. sparotok,30. malchaniaotnadejda7,39. kostadin,33. d3bep,vmir...
25.10.2012 16:31
Само Ганя се срамува от българския си произход и се прави на тракиец.
Само Ганя нарича турското робство присъствие,върховничество.
Само Ганя твърди че Васил Левски и Христо Ботев били всъщност терористи и така трябвало да се пренапишат новите учебници по история за подрастващото поколение.
Само Ганя се опитва да пренаписва вече написаната история.
цитирай
42. d3bep - Искам само да напомня предните и...
25.10.2012 16:36
Искам само да напомня предните избори и проблемът с Цар Киро.
какво реално се случи там. Не знам в страната, в Бургас.

Събраха се групоа пълни олигофрени - пияни скинари редом с трезвени, ама дрогирани пънкари, футболни викачи и прочие.
И нападнаха - кое.. Легитимният цигански квартал, в който хората с иживеят законно от 50 години и ходят на работа.
Що, щото по - лесно да го намерят а и там живяеят и работят семейства с деца, имуществото им е там, нямат къде да избягат а и ще се бранят далеч п о- внимателно от катунарите...
Отделно че в квартала има и много българи, и те също пострадаха.
Но онея работят, сега кой чисти, кой копа, кой бере на полето, и се връщат вечерта, роднините им бити къщите разбити...
И си направиха хората собствена въоръжена охрана да им пази квартала...

Резултатът:
1. Някакъв решен проблем от простотията и форумен героизъм - не, само създадени нови.
2. Точно тая група от ромите, която трябваше да се даде за пример на останалите, беше принудена да спре да ходи на работа и да спре децата си от училище за да може да ги пази, да не се случи нещо докато родителите ги няма.
3. Създаде се омраза между хората , която реално не съществуваше.
4. На бате ви цар Киро бате ви Бойко му осигури държавна съдебна и полицейска охрана.. Ако не сте разбрали, това , че Киро бил съден за убийство и прочие беше фарс, дадоха му малка "присъда" и всеки момент могат да я прекратят. На практика предпазиха него за да пострадат други.

Е те тва е и вие виждате решение в тея смехотворни и вредни действия...И решение на какво?
цитирай
43. анонимен - Само Ганя - sparotok,malchaniaotnadejda7,d3bep,kostadin,vmir...
25.10.2012 16:47
Само Ганя се срамува от българския си произход и се прави на тракиец.
Само Ганя нарича турското робство присъствие,върховничество.
Само Ганя твърди че Васил Левски и Христо Ботев били всъщност терористи и така трябвало да се пренапишат новите учебници по история за подрастващото поколение.
Само Ганя се опитва да пренаписва вече написаната история.
цитирай
44. анонимен - Само Ганя - 2. sparotok,30. malchaniaotnadejda7,39. kostadin,33. d3bep,vmir...
25.10.2012 16:49
Само Ганя сладко си чопли носа и люпи слънчогледа пред телевизора, като гледа поредния турски сериал и слуша новините на турски език.
цитирай
45. анонимен - Точно и незабавно ! Типично по германски !
25.10.2012 17:36
Законът е над всичко. Без значение "кой и как плаче", как мирише, или на кой Бог се кланя !
Само че, четейки коментарите, е ясно как нищо подобно не може да стане в България на "законова основа". Защото твърде много самопровъзгласили се за "защитници на човешките права" хрантутим ние и разни неизвестни "спонсори". Повечето от тях са си чиста проба "българо- и законофоби". :(
цитирай
46. boristodorov56 - България се умъртвява методично от комун. онанистическите гаулайтури и червени гестаповци!
25.10.2012 19:32
Като е гладен, беден и гол народеца - ще го ебават по всички параграфи.

Още по лесно е да го манипулират с национализъм и на верска основа.

В България щом се зададат избори се разиграва националистическата карта.
Щом вече никой не се замисля кой има полза от нагнетяване на подобно напрежение - ще те - промивачите на мозъци - манипулират всички лумпени без никакви скрупули.

И ДПС и Бойко Травестита са продукти на ДС
Останалите са си явни комун.онанистически кастрати.

Коя посткомунистическа държава се управлява от политическата полиция - тоест от червеното гестапо? Само България!
В коя посткомунистическа държава 22 години след падането на Берлинската стена 16 години са управлявали комун. онанистите и червените гестаповци? Само в България!

Е, какво очаквате да се случва?

Ние сме виновни за всичко което се случва България, а не турци, гърци, евреи, руси и прочие сволачи!

Кой ги овластява?
Защо не е запалил бардаците им барабар с курвите и педалите в тях?

Кой чакате да дойде да го наприви - турския султан?
Няма да дойде - веднъж е идвал и ни е ял попарата.
Отказал се е отдавна!

Тук царува Руския Цар!




цитирай
47. d3bep - Няма вече руски цар Борко. От много ...
25.10.2012 20:04
Няма вече руски цар Борко.
От много отдавна няма царе... Има там един реститут на Мусала, тва е всичко.

Иначе за останалото си абсолютно прав... Управляват ни такива измекяри, че ако ни управляваше румънския, гръцкия или турския президент, знаейки че сме българи и че сме му нежелано малцинство, пак можеше да сме по - добре...

Ние сме по - зле от малцинствата в някои нормални държави...
И това за мен е нарочно преследван ефект.
цитирай
48. lucrecia - ...A V BG NA TAKIVA DORI I POMO6TI IM RAZDAVAT
25.10.2012 20:41
NO TAKA STE SI E DOKATO NE SE NAU4IM DA KAZVAME NEEE
цитирай
49. анонимен - ГЕНОЦИДА -
25.10.2012 23:30
10.08 16:43 - ГЕНОЦИД
http://sparotok.blog.bg/politika/2012/08/10/genocid.987099



цитирай
50. анонимен - И... РАХАТ ЛОКУМА -
25.10.2012 23:32
16.09 20:45 - Левски, Ботев, присъствието, робството и "млъкни сърце!"

http://ivoberov.blog.bg/politika/2012/09/16/levski-botev-prisystvieto-robstvoto-i-quot-mlykni-syrce-quot.1000464



цитирай
51. karanikolov - Владо, логиката ми е следната:
26.10.2012 09:00
Взимаш парите на дебила, ако работи някъде-тряскаш запори върху заплатата, изхвърляш го от жилището и какво става?
Става звяр пуснат на свобода, който се плоди като кучетата.
Защото и той като всяко животно има нужда да яде, да има хралупа, да се размножава, да се весели...
И понеже няма нищо-няма какво да губи. Когато бях следовател един подобен ме молеше да го оставя в ареста зимата, защото имал храна, подслон, дрехи, а навън-Нищо.

Добре-бездомните кучета достатъчно ядат хората, няма да оставим И мангалите да го правят-и ги прибираме в затвора.
Кой плаща за престоя там- аз, ти и всеки от 1 500 000 души в тази държава, които създават продукт /толкова са по някои статистики/.
Пак на гърба на спазващите закона и произвеждащите. В крайна сметка се оказва, че те са виновни и трябва да плащат.
цитирай
52. karanikolov - Затова- интернат за децата им
26.10.2012 09:04
Целодневно обучение от специалисти-за да ги направим "нормални" хора. И прекъсване на връзките с племето им и с неговите разбирания и начин на живот.
Иначе циганката ражда циганета, научава ги да живеят по цигански, скоро циганетата раждат други циганета и т.н. и т.н.
Не прекъснем ли връзката-само затвори, издръжка и проблеми ни очакват.
цитирай
53. анонимен - louis vuitton outlet store the
26.10.2012 09:12
<a href=http://www.louisvuittondiscounthandbags1.com/>louis vuitton outlet store</a>
цитирай
54. анонимен - louis vuitton official website the
26.10.2012 09:12
<a href=http://www.louisvuittoncheapbagsforu.com/>louis vuitton handbags</a>
цитирай
55. анонимен - Welcome to uggs safety-valve, official ugg boots safety-valve warehouse online, gain all the uggs with charitable discount
26.10.2012 09:14
AzfAbq <a href="http://cheapuggbootsclearance.webeden.net/">ugg boots clearance</a> khglqh Ugg Boots Clearance : http://cheapuggbootsclearance.webeden.net/ JukDxo <a href="http://cheapuggbootsoutlet2012.webeden.net/">ugg boots cheap</a> jcnwuo Ugg Boots Outlet : http://cheapuggbootsoutlet2012.webeden.net/ SiiQgw <a href="http://uggbootsclearancoutlet.webeden.net/">ugg boots outlet</a> jewlvm Ugg Boots Clearance Outlet : http://uggbootsclearancoutlet.webeden.net/ ArmKqv <a href="http://cheapuggbootsoutletclearances.webeden.net/">ugg boots cheap</a> acypax Ugg Boots Outlet Clearance : http://cheapuggbootsoutletclearances.webeden.net/ KaiGga <a href="http://cheapuggbootsclearances.webeden.net">ugg boots outlet</a> roaegp Ugg Boots Clearance : http://cheapuggbootsclearances.webeden.net UknHse <a href="http://cheapuggbootsoutletonline.webeden.net/">ugg boots outlet</a> mlrddm Ugg Boots Outlet : http://cheapuggbootsoutletonline.webeden.net/ PvgSov <a href="http://cheapuggbootsclearancoutlet.webeden.net/">UGG Boots Clearance outlet</a> qccgyf Ugg Boots Clearance Outlet : http://cheapuggbootsclearancoutlet.webeden.net/ PdgNqp <a href="http://uggbootsoutletclearancecheap.webeden.net/">ugg boots outlet clearance</a> zhtutg Ugg Boots Clearance : http://uggbootsoutletclearancecheap.webeden.net/
цитирай
56. hristo27 - Някой да е чул, че по немска нацио...
26.10.2012 10:09
Някой да е чул, че по немска национална ТВ се излъчват новини на турски език?
Или в Бундестага има протурска партия?
цитирай
57. karanikolov - Mюсюлманството навлиза без партии и телевизии.
26.10.2012 11:33
И те нямат нужда от протурска партия за да заемат позиции в икономика, политика, във всички сфери на живота.
Това е очевадно.
А за езика-маса български деца и в българските училища говорят основно на английски. Пък никой не скача срещу Кралица Елизабет.
Като 40г. нямаше турски новини да не би бабите из Делиормана да научиха български и турци и помаци да забравиха езика си..
Циганите от хилядолетия си бърборят на цигански и са компактни като маса без да имат телевизия и радио на цигански...
цитирай
58. анонимен - Toma
26.10.2012 12:02
В секциите в Турция гласоподавателите са дали
63 гласа за РЗС
301 - за ГЕРБ
88 238 - за ДПС
151-за "Атака"
189-за Коалиция за България
77-за Синята коалиция
В секциите в Турция има подадени гласове за всяка от партиите, които участваха в изборите, уточни Троянов.
цитирай
59. hristo27 - И те нямат нужда от протурска партия ...
26.10.2012 14:06
karanikolov написа:
И те нямат нужда от протурска партия за да заемат позиции в икономика, политика, във всички сфери на живота.
Това е очевадно.
А за езика-маса български деца и в българските училища говорят основно на английски. Пък никой не скача срещу Кралица Елизабет.
Като 40г. нямаше турски новини да не би бабите из Делиормана да научиха български и турци и помаци да забравиха езика си..
Циганите от хилядолетия си бърборят на цигански и са компактни като маса без да имат телевизия и радио на цигански...



Напълно си прав! Аз исках просто да споделя кое е това, което го ИМА у нас, а в белите държави НЕ МОЖЕ да се случи.
Между другото, за над 309 милиона души английският е роден език (данни от 2005). Днес английският е трети по брой на говорещите, за които той е роден език. Английският се нарежда след китайския и испанския. Хората, за които английският е втори език, са между 470 милиона и над милиард, според това колко добре знаят английски. Но никой не скача срещу Кралица Елизабет...
цитирай
60. djani - Ех, Качак,
01.11.2012 09:02
Пак разбуни кошера. Просто у нас "демокрацията", не работи. Защото законите не се прилагат. Защото винаги има "но" и "ако". А те са, за да се изпълняват. И пак мирише от към главата на рибата. Единствения изход, за да се оправим е да се изчисти "елита" и то напълно демократично. Масов, доброволен отказ от "избирателното ни право". Но за сега звучи глупаво и фантастично.
цитирай
61. batogo - Приятели...
05.11.2012 12:49
Много от законите и нормативните актове противоречат директно на духа на Конституцията или са написани неясно и двусмислено, за да създадат предпоставки за заобикалянето на Основния закон. Всички сме наясно, че продажните законотворци са гушнали и ако не бъдат спрени ще продължават да гушат достатъчно рушвети, за да прокарват такива закони. Крайно време е всички ние, по събудените, да създадем гражданско общество и да намерим формула и механизми, чрез които да се противопоставяме на такъв тип законотворство, което въпреки конституционния текст за равенство на всички пред закона, продължава да привилегирова кого ли не и най - вече циганите, като стимулира с нашите пари тяхната раждаемост и създаването на нещастници, паразитиращи върху обществото. Който е решил да има много деца, преди това трябва да се е погрижил да им осигури добри условия за развитие и обучение. За онези, които се плодят като кучетата, без да мислят за последиците, трябва да има сериозни законови санкции, а не поощрения. Те трябва още преди да заченат да са наясно, че носят пълната отговорност за развитието, възпитанието и проявите на децата си до тяхното пълнолетие...
Ка4ак, поздравления за постинга!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527438
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88778
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031